Wednesday 6 July 2011

Bahan tontonan mempengaruhi hidup kita

Artikel yang saya bace ari ni…jikalau korang ada penyakit cam tekanan darah tinggi atau obesity ke…korang boleh turunkan tekanan darah korang dengan menonton tv…heheheh..percaya tak?

Sebenarnya, menonton cerita-cerita tentang kejayaan seseorang dalam melawan penyakit yang sama boleh mempengaruhi minda kita, mengikut kajian...ia juga sebagai terapi semangat untuk kita berjuang dalam menjalani kehidupan yang sihat..

Ni semua yang artikel tu tulis la…kalu dia tipu, maknanya saya pun tipu…hehehhe

Tapi, saya yakin, semangat itu penting dalam melawan apa jua penyakit termasuk kanser sekalipun…saya tau, anda pun setuju dengan saya…

Sometimes, saya ada gak nak tulis tentang kisah hidup saya yang lampau..tapi tak berkesempatan..panjang sangat,…hihihihi…ini la dulu yang termampu…^_^"

Ok,nk sambung wat keje dah…tata

No comments:

Post a Comment