Monday 22 August 2011

soalan kenalanku...

hari ni...ada kenalan ku tanye...
"salah ke kalau saya nak kawin 4?"

jawapan saya...memang tak salah...tapi semuanya bergantung kepada si suami...
si suami yakin ke dapat berlaku adil...kalau setakat mampu..saya yakin...orang yang kawin ramai ni mesti yang jenis duit dah tak tau nak simpan katne...maksudnya..semuanya jenis yang berkemampuan...

tapi...yakin ke anda dapat berlaku adil kepada semua isteri-isteri anda...
saye bukan tidak menyokong poligami...tapi adil itu penting...
jbibir memang menguntum senyum..tapi, hati kita tak tau...

sejauh mana wanita sanggup dimadu...

mungkin ada kes yang wanita itu sendiri yang tolong meminang bakal madunya...memang ada kes yang macam tu...
tetapi...hati manusia..kita tak tahu...memang waktu dia rela dan hepi..tapi...sedikit sebanyak mesti ada rase terkilan dan jauh hati bila suami memilih untuk menghadiahkan madu untuk diri...


ni semua pendapat saya..hanya menzahirkan pendapat dan pandangan saya...tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang telah meninggal dunia...huhuhuhu




p/s:ntah pape entri kali ni..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment