Wednesday 14 March 2012

budak-budak jawab exam

Assalamualaikum..

baru-baru ni, aku ada jaga kelas budak-budak exam..detik berlalu..setiap minit aku perhati diorang..(kalau cakap setiap saat tu tipu la..sebab ada jugak aku pandang tempat lain..)

yang banyak belajar dan ulangkaji..tenang je aku tengok..boleh jawab dengan tenang..ada sorang tu siap boleh hantar kertas jawapan awal lagi..

yang tak study lak...dok tenung je kertas soalan..lepas tulis liquid..lepas kering liquid..tulis lagi..macam tu la berulang kali...aku pun tak tahu apa yang die karang..

rasanya semua soalan pengiraan..takde pun soalan karangan..kalau karangan tu..ye la..nak cari ayat yang sedap..sebelum tulis kene karang dulu..tulis isi karangan dulu...

ni soalan elektronik kot..huhuhu...

takpe la..aku tabik gak la..sebab dia tunggu sampai aku cakap "masa telah tamat"..kiranya dia tak kuar awal..dia dok tenung gak kertas soalan dan cuba jawab..tenung sambil mintak-mintak dapat petunjuk untuk jawab...huhuhu..

aku ingat masa aku dulu..awal-awal rilek je jawab..bile dah dekat masa nak habis..mula la rasa cam nak tulis jawapan guna 2 tangan 2 kaki..huhuhu..semua nak curah atas kertas jawapan..tapi takde la cam adik kat bawah ni...

muka aku tenang je..hehehehe..walaupun tangan sibuk menulis...dan..aku tak ternganga...huhuhu
super ngeri idea nak kuar kalau muka camtu gaya...

p/s:aku boleh agak camna rupa aku walau takde cermin depan aku..huhuhu

No comments:

Post a Comment