Wednesday 21 March 2012

studentku...

Assamualaikum...

semalam aku dapat mesej..dari salah seorang student aku..dia tanye...
"miss..miss dah tak ngajar kitorang ke?"
aku tak sempat nak reply lagi..sebab ketiadaan kredit..huhuhu..belum tambah nilai lagi prepaid..huhuhu

dan

pagi ni..aku dimaklumkan..smeua student aku nak drop subjek..

aku terpaku..terkejut...tak sangka..macam tu sekali effectnye...takpe la..jap lagi aku nak call diorang..pujuk lek lok..harap-harap diorang tak jadi drop subjek..risau aku...

aku yakin...pensyarah yang ganti aku tu bagus...lagipun dia ada pengalaman jadi lecturer..unlike me..yang langsung takde pengalaman...aku harap semuanya akan ok...

saat aku taip entri ni pun..kepala aku dok fikir lagi..nak cari jalan dan ayat...nak pujuk diorang supaya diorang tak jadi drop subjek...risau aku....

moga semuanya akan ok..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment