Wednesday 23 May 2012

dulu dan sekarang

Assalamualaikum....

dulu...aku selalu luahkan perasaan kat komputer..tak kira la..dalam facebook, friendster, blog, messenger...selalu sangat...

sampai la...suatu hari...aku ada terbaca satu nasihat...katanya...buat apa nak luah perasaan kat komputer...dia bukan boleh buat apa...yang tukang baca lak..mungkin ada yang gelak, terasa, sedih dan mungkin simpati dengan status apa yang kita tulis...dan yang paling penting...ada juga yang mungkin marah...

kan itu dan menjerus kepada perkara yang tak baik...seharusnya...kita mengadu kepda DIA...DIA sebaik-baik tempat untuk kita mengadu....

jadi sekarang...bila aku nak tulis status bukan-bukan je...aku akan fikir...mungkin ada orang tergelak dengan status sedih aku...so, aku akan tak jadi tulis...

aku saja nak kongsi...supaya sesiapa yang baca ni pun sedar...tak guna luah perasaan kat komputer(via facebook, twitter, dll)

apa yang penting...kongsi la apa yang mungkin memberi manfaat kepada mereka yang membaca...insyaAllah kita akan mendapat ganjaran dariNYA....

sekian...




p/s: ni bukan luahan perasaan...nasihat...huhuhuuh

No comments:

Post a Comment