Monday 21 May 2012

same la pulak...

Assalamualaikum...

post aku yang baru-baru ni (klik sini)..berkenaan adopt tiger...syarikat yang uruskan berkenaan hal tu adalah wwf...
kebetulan...weekend baru-baru ni..aku balik kampung...adik aku lak..baru je habis program germs dan tengah cari tempat untuk dia praktikal...

pihak germs cadangkan company wwf ni la dan adik aku dah pun di'interview' by phone call...heheheh..aku punya la excited...kalau dia dapat..mesti best...adika ku cakap...soalan-diorang kasi cukup tough...lepas interview...die suruh adik aku buat karangan pasal important environment education ni..hantar by email dalam masa sejam...

moga-moga dia dapat..untuk achik yang hebat...

"angah yakin achik boleh...achik yang hebat..."


p/s: aku sebagai kakak pulak yang excited lebih..huhu..ungkin sebab aku minat dalam bidang tu...environment...

No comments:

Post a Comment