Monday 2 May 2011

malam hujung minggu

huhu...semalam aku pergi tengok citer penunggu istana ngan family....
memeng seram siot...aku memang tak tengok btul2 pun..
banyak pejam mate..huhuhu

satu yang aku tak faham..citer tu real or just lakonan
kalau lakonan, nape siap de tulis arwah dan takziah sumer...siap de cam polis report lagi...
kalau real...nape xde kuar paper pn pasal kejadian tu...
tp memang tabik spring la...
klu memang lakonan..memang mantap la...
huhuhu
x pernh dlm sejarah aku..lps tgk citer kt wayang..sumer org kt wayang tu diam n x taerkate pape..sumer cm x percye ngan ending dier..memang giler la...

tp aku de prasan..de bdk gak g tgk citer tu..xtau la dier cmne..
tp aku..mmg smlm aku x bleh tido..wawawa...penakut tol..
ntah la...dlm mind aku ni..aku dh set..citer ni citer btul..sumer rakaman aku mmg ingat rakaman yg ori..

tp aku x tau la lakonan or mmg ori,sbb uncle seekers tu pn x nk gtau yg tu sumer ori or lakonan je

'part yg aku x bleh nk tgk..part yg diorg kene kacau...waaaa...aku memang tak tengok langsung...just dengar pun dah seram..
memang dahsyat...
buat sesape yg rase berani tu..try la pergi tengok..
citer penunggu istana..try tgk tanpa pejam mate..huhuhuhuh



syabas!!!

No comments:

Post a Comment