Wednesday 25 May 2011

mood:: sedih..

korang pernah rasa tak kawan-kawan korang lagi rapat ngan korang berbanding adik-beradik korang...

kadang-kadang susah nak puaskan hati sumer pihak...

tapi aku cuba...sampai kekadang hati aku yang sakit dan sedih..huhuhuhu
dekat blog ni je la yang aku rasa boleh luahkan perasaan...

dulu..masa aku tak reti tulis blog...
bila aku sedih,aku mesti luah apa yang aku rasa kat atas kertas...
kadang-kadang diari..tapi, aku bukannya spesis yang suka kilik diari ke hulu ke hilir...
jadi, kebanyakannya...luahan perasaan aku banyak atas kertas je...
bila dah habis menulis, baru rasa lega...

macam sekarang,
aku dah jadi makin lega..

ahh..makin lega...

makin lega...

waaaa...leganya..hihihihi

yeay...dah lega dah...

tata..nak sambung wat keje..hihihi~

No comments:

Post a Comment