Wednesday 25 May 2011

motivation today

kat tempat keje aku..especially unit aku..ari jumaat, kalau ade kelapangan...kitorang mesti adakan sesi motivasi..kami namakan 'motivation today'..

bakal pembentang atau pemberi motivasi akan baca sebuah buku motivasi...dan ari jumaat yang terpilih, pembentang atau aku panggil 'orang tukang terang' yang akan terangkan pasal buku motivasi yang dia baca...

kami akan wat 'motivation today' ni setiap petang jumaat di mana semua orang dalam mood nak balik dah..huhuhu
jadi, adanya sesi ni sedikit sebanyak membantu gak la orang yang dah malas wat keje daripada dok saja-saja depan pc..(especially aku..huhuhu)...

sebelum ni aku tak sabar-sabar nak tunggu ari jumaat...ye la...ari sabtu kan cuti..tambah-tambah, ari jumaat dah rasa malas nak keje..huhuhuh

tapi kenape minggu ni aku tak nak ada ari jumaat..

kenapa ye?
huhu...
baru ingat..minggu ni aku lak yang akan jadi 'orang tukang terang'
waaa...camno den nak terangkan kalau den sendiri gelap tanpa bersuluh ni...
nak buek camno ni??

waaa.....buku tak habis bace lagi..ari ni dah rabu...
kita tengok la ape jadi ari jumaat nanti...isk2..

No comments:

Post a Comment