Wednesday 8 February 2012

pelajaran semalam dan hari ini

Assalamualaikum...

just nak coretkan beberapa perkara yang aku belajar sepanjang aku berkhidmat di tempat baru....

jangan sesekali menjadi junior kepada kawan baik anda di tempat kerja baru...

hal  ni tak termaktub jika anda dan kawan baik anda adalah sesame pendatang baru di tempat kerja...

kenape aku kate jangan...sebab...biasa la..bila dah senior...kawan kite ni mesti la sudah ada kelompaknya yang tersendiri..dan jangan harap dia akan layan korang seperti mana dia layan korang sebelum ni...jika korang diperkotak-katikkan oleh kawan-kawan dia sekalipun (senior gak)
..jangan harap kawan baik korang akan back up korang...

aku tak tau orang lain camne..
aku just  bercakap berdasarkan pengalamanku...

senior mesti campur ngan senior...
junior akan cube bergaul dengan junior lain...


mood sedih...nak berhenti keje..huhuhu

No comments:

Post a Comment