Wednesday 15 June 2011

dugaan

semalam...heboh satu kompleks E bergegar...ade gempa bumi...
aku tak rase..tapi ade kawan-kawan yang dapat rasa gegaran tu...
masa tu aku kena hadiri perhimpunan kat tingkat 8..
jadi bayangkan la...bila ada pengumuman yang bagitau..

"ada gempa bumi,sila jangan panik..sila turun ikut tangga dengan perlahan-lahan"

adoi..nak tergelak pun ada..pada pendapat aku,pasal gempa bumi or gegaran ,announcer tak perlu nak bagitau..itu boleh menimbulkan panik...hihihi

just bagitau ada kecemasan,sila turun ikut tangga ke..ape ke...tapi yang pasti..pasal gempa bumi atau gegaran..tak perlu mention kot..huhuhu

so,kitorang kat perhimpunan ni pun turun la ramai-ramai ikut tangga...
dari tingkat 8...diulangi...dari tingkat 8...huhuhu

habis lemak yang ku ternak selama ni..huhuhuhu

kecoh gak la masa tu...kawan-kawan aku yang kat blok, sumer pakat call n sms...nk tanya aku ok or tak...baik kan depa..sangat ambil berat...

lame gak kitorang dok kat luar...mase tengah menunggu tu, tetibe ujan...huhuhu...dugaan...
so,kitorang pun berlari la masuk anjung...untuk sesiapa yang tak tau, anjung ni satu bangunan..dalam tu ada bank,kedai makan, kedai tenaga, watson dan macam-macam lagi..untuk lebih detail, boleh klik sini

so berlari la kitorang masuk anjung...lebih kurang 15 minit kitorang kat anjung, baru la kitorang dibenarkan masuk ke opis...terpaksa la redah dalam hujan...

dan hasilnya...aku selsema ari ni..huhuhu

dugaan...
takpe...sakit ni orang cakap sebagai penghapus dosa-dosa kecil...
sakit sikit je...takpe...huhuhu

jap lagi kene pi beli tisu banyak-banyak ni..tak selesa betul..

No comments:

Post a Comment