Monday 6 June 2011

hari ini hari isnin

hari ini hari isnin..
aku rasa sangat-sangat penat dan mengantuk sebab badan tak cukup rehat...semalam baru je balik dari melaka...harap sangat hari ni hari ahad...i wish i has another 1 day left to rest at home...

hari ini hari isnin...
dan aku masih membuat keje baca-baca dan taip-taip...mungkin disebabkan itu, mata aku ni rasa cam ade orang letak magnet S dan U...nak suruh aku pejam...ngantoknyer....

hari ni hari isnin...
ramai yang amik cuti sempena cuti sekolah...so opis ni rasa sunyi daripada biasa...

hari ni hari isnin..
mama,adik,abang,kakak n abang iparku pi pahang...daftar adik aku masuk matrikulasi hari ni...good luck adik...sori angah tak boleh ikut sama...good luck blaja nanti...angah yakin adik boleh...^_^

hari ini hari isnin..
dan seperti hari isnin yang lain...aku akan menunggu tibanya hari jumaat...hihihihi


p/s:nukilan di saat mengantok...inilah ubat mengantokku kalau aku kat opis...aku akan tulis blog sikit atau baca nukilan dari blogger yang lain...
ok la..mata dah segar sikit...nak sambung buat keje...adios...*_^

No comments:

Post a Comment