Thursday 2 June 2011

kiamat-kiamat kecil dan tanda-tanda kiamat besar

sungguh....
aku gerun tiap kali membaca tanda-tanda kiamat...
kebanyakannya sudah wujud di dunia ni..
apa yang ku tahu...manusia yang hidup pada hari kiamat adalah seburuk-buruk manusia...
aku takut...aku risau....
aku tidak mahu hidup pada saat manusia bertempiaran kerana menyedari matahari telah terbit di tempat tenggelamnya...
aku takut...aku risau...
aku tidak mahu hidup di saat itu...
Ya Allah...janganlah KAU palingkan hatiku setelah KAU beri hidayah kepdaku...
Ya Allah..bimbinglah hatiku...
aku lemah...sering kali alpa...sering kali lalai...

di sini..ingin ku kongsi...satu peringatan bersama kalian yang membaca coretanku...
semoga kita semua dilindungiNYA dan tidak tergolong di kalangan orang-orang yang sesat...insyaAllah...

sila klik sini jika ingin membaca tanda-tanda kiamat...

No comments:

Post a Comment