Tuesday 31 January 2012

esok dah februari

Assalamualaikum...

waaa...arini dah 31hb januari 2012...tadi..masa aku dok mengajar dalam kelas...'telefon tangan' aku ber'vibrate' menandakan ada sms masuk...

aku ignore dulu sebab nak mengajar...

lepas bagi exercise kat student..tangan ni gatai nak bukak sms tadi...yela..manetau ada mesej menang baucar percutian ke korea ke..huhuuh

rupanya mesej dari bos lama aku...huhuhu..dia tanya...aku tak nak keje balik kat sane ke...huhuhu

terasa diriku begitu berharga kejap...

rindunya kat tempat keje lama...kat sana serius best...

tapi nak wat camne..life must go on orang cakap...mungkin sini takdir aku sekarang..rezeki aku sekarang kat sini..lagipun..kalau nak gi sana balik..kena la cari pengganti...so, itu la yang susah tu...

nak cari orang yang best cam aku ni susah..huhuhuhu

perasan yang amat...

takpe..takde orang nak puji..aku puji la diri sendiri..hehehehehe...
amanah tu penting..kena pegang betul-betul..sekarang aku dah terima keje ni..so aku kena buat betol-betol..insyaAllah ada hikmah..amin...

No comments:

Post a Comment