Thursday 19 January 2012

keprihatinan mama

Assalamualaikum...

pagi ni, kelas aku just ada pukul 9 sampai 11...just 2 jam...jadi, untuk lec part time macam aku, kami tak perlu berada sepanjang masa di kolej..hanya perlu hadir pada masa kelas sahaja....

then, lepas habis megajar...kawan aku ajak aku jalan-jalan...so, tanpa fikir panjang..aku bersetuju..ye la..bosan juga nak tunggu sampai petang dok di kolej...

aku sebenarnya menumpang di rumah kawan...kawan aku ni lecturer tetap di kolej ni, jadi aku ke kolej dan balik dari kolej tumpang dia la...sebagai lecturer tetap, masa diorang adalah tetap..kena punch card masuk 8:30 pagi dan punch card balik pukul 5:30petang...

aku kan menumpang..jadi kena follow waktu dia...agak untung sebenarnya sebab, masa yang terluang boleh aku prepare sikit ubtuk next class..

ok..dah cukup iklan..aku nak sambung kenapa aku post entri ni...

jadi, masa aku keluar tu, mama aku call la kawan aku ni...tanya aku macam mana mengajar..ok atau tak..minta kawan aku bantu sikit...

ye la..sebagai seorang yang amat sensitif..aku terharu..mama ambil berat rupanya pasal anak dia yang sorang ni...walau jauh, mama selalu ikuti perkembangan kami adik beradik...

mama mesti risau..ye la..weekend aritu aku balik umah..cakap tak nak jadi lecturer dan pelbagai alasan aku bagi...cian mama...tak pasal-pasal darah tinggi dia naik lagi...

baik mama, mulai hari ini, angah akan buat yang terbaik..jangan kata tak boleh selagi belum mencuba...ye kan...


aku sayang mama aku...sob..sob...(T_T)

No comments:

Post a Comment