Wednesday 4 April 2012

hobi tulis blog

Assalamualaikum....

dah lame tak menulis...tadi..aku ade jengok paper utusan kat opis ni...dan aku ada terbaca seorang penulis blog popular di beri anugerah oleh satu kementerian...

aku pernah baca blog budak tu...agak menarik...tapi mungkin sebab aku tak berapa suka jenis bacaan tu...blog dia bukan termasuk dalam kategori blog aku suka...

apa-apa pun tahniah...satu hobi yang bagus la...daripada dok buat hobi yang tak tentu hala..sekurang-kurangnya..hobi tulis blog ni ada faedahnya juga...

boleh release tension...lagi boleh tambah ilmu..orang kata..kalau kita berkongsi ilmu..ilmu kita akan bertambah..huhu..

orang kata la...

by the way..sesape yang budak electrical engineering nak cari keje...aku ada terbaca jawatan kosong kat suruhanjaya tenaga...perlukan 10 orang jurutera elektrik...boleh tengok iklan selanjutnya kat jobsmalaysia...

No comments:

Post a Comment