Monday 9 April 2012

mansuh PTPTN?

Assalamualaikum...

Pagi tadi aku ada terbaca berita tentang cadangan memansuhkan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) dalam berita harian online...

kalau sesape yang tak baca lagi dan nak tau ape yang aku nak cerita ni..sila klik sini...

bagi aku...ni pendapat aku la..takde dipengaruhi oleh mana2 pihak..hanya pendapat aku je...(risau takut kena dakwa..mana la tau..sekarang kena jaga-jaga sikit..silap sikit kena dakwa..huhuhuu)

bagi aku..cadangan nak memansuhkan terus PTPTN agak tidak logik..ini kerana ia tentu akan mempengaruhi ekonomi negara..

kalau 'mereka' cadangkan untuk kurangkan interest..itu lebih realistik...nak mansuh terus PTPTN tak logik la..ni mungkin kes nak menarik minat pengundi muda..huhuhu...

sekali lagi..ni pendapat aku..huhuhu...just nak suarakan pendapat peribadi...^_^"

No comments:

Post a Comment